In contextul economic actual, angajatorii pot gasi printre participantii la Olimpiadele Comunicarii o pepiniera de talente, care sa-i ajute sa-si scada costurile, dar si sa-si imbunatateasca productivitatea. De aceea, pentru a veni in intampinarea lor, organizatorii competitiei le ofera acestora mai multe instrumente pentru a cunoaste atat personalitatea cat si abilitatile potentialilor angajati - participanti la Olimpiadele Comunicarii.
Astfel, angajatorii au la dispozitie, in sectiunea “Participanti” a site-ului, pagini de prezentare detaliate ale echipelor finaliste. Aici pot afla care este “clientul” pentru care lucreaza fiecare echipa, ce brief a primit si detalii despre membrii echipei.
Tot aici, angajatorii pot gasi link-uri catre blogurile participantilor. Citirea acestora e cea mai usoara si eficienta metoda de a determina creativitatea, gandirea strategica, abilitatile de scriere sau atentia la detalii ale potentialilor angajati. Pentru a urmari in timp real ce scriu toti participantii pe bloguri, publicul are la dispozitie un feed RSS pe care il poate accesa la adresa: http://www.olimpiadelecomunicarii.ro/rss/participanti.xml.
Cunoasterea din timp a echipelor reprezinta un avantaj pentru angajatorii care vin la Prezentari. Ei isi pot forma o prima impresie asupra celor mai promitatori candidati si pot urmari cu atentie evolutia lor in finala. Aici vor putea determina o alta calitate importanta – abilitatile de prezentare in public.
Pe langa aceste calitati, care pot fi determinate prin citirea blogurilor si urmarirea prezentarilor, angajatorii pot avea siguranta ca vor gasi la finalistii Olimpiadelor si alte calitati indispensabile unor buni profesionisti. Astfel, concurenta pe care au depasit-o pentru a ajunge in finala este o dovada a pasiunii lor pentru performanta. De asemenea, spiritul lor de echipa este demonstrat de cele doua luni petrecute in aceeasi formula de 5 membri.
De asemenea, in urma Prezentarilor, organizatorii le vor oferi tot sprijinul angajatorilor care vor sa ii contacteze pe participantii care le-au facut o impresie buna. Cei interesati pot accesa, pe site-ul evenimentului, programul prezentarilor si detalii despre participanti.
Olimpiadele Comunicarii sunt cea mai importanta competitie nationala pentru tinerii care isi doresc o cariera in Advertising, Relatii Publice sau Comunicare Politica. Editia 2009 se desfasoara sub Patronajul Camerei Deputatilor, iar sponsorul principal al proiectului este Tuborg Romania.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Tot ce trebuie să știi despre RODIE, fructul-minune cu multiple beneficii...
Sursa: garbo.ro
-
INTERVIU EXCLUSIV: Cravata Galbenă, filmul prin care Serge Celebidachi aduce...
Sursa: kudika.ro