Prezentatorii stirilor “Focus” de la Prima TV, Adrian Bucur si Andreea Fried, au prezentat campania on-air “Solutia de criza”, iar vedeta “Cronicii carcotasilor’, Serban Huidu, a vorbit in cadrul seminarului “Cine e noul antrenor?”.
Directorul de Marketing de la Prima TV, Cristian Gheorghita, impreuna cu echipa de specialisti in Marketing si Research ai postului au sustinut un workshop avand ca tema “Brandingul de televiziune” si campania WE LOVE TO ENTERTAIN YOU. Interesati de o viitoare cariera in televiziune, tinerii studenti au vrut sa afle ce se afla in spatele acestei campanii, de la etapizarea procesului, si pana la decizia finala de alegere a sloganului, dar si intamplari din spatele camerelor.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Tot ce trebuie să știi despre RODIE, fructul-minune cu multiple beneficii...
Sursa: garbo.ro
-
INTERVIU EXCLUSIV: Cravata Galbenă, filmul prin care Serge Celebidachi aduce...
Sursa: kudika.ro