"Ne pare rau ca trebuie sa crestem pretul, dar acesta este unul dintre mijloacele pe care le-am gasit pentru a garanta cititorilor nostri calitatile fundamentale care definesc Times, si care sunt scumpe", explica cotidianul intr-un comunicat de presa.
La fel ca si restul presei americane, New York Times se confrunta cu dificultati create de scaderea veniturilor din publicitate, probleme legate de difuzare si migrarea cititorilor spre internet, conform NewsIn.
La sfarsitul lunii aprilie, grupul de presa New York Times a anuntat ca a inregistrat in primul trimestru o pierdere de 74,5 milioane dolari, ca urmare a unei scaderi de aproape 30% a veniturilor din publicitate.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Tot ce trebuie să știi despre RODIE, fructul-minune cu multiple beneficii...
Sursa: garbo.ro
-
INTERVIU EXCLUSIV: Cravata Galbenă, filmul prin care Serge Celebidachi aduce...
Sursa: kudika.ro