Business 6 Mai 2009 18:55
Gigantul WPP va disponibiliza aproximativ 7.200 de angajati in acest an, ceea ce reprezinta 6% din forta de munca a companiei, in special in Europa si Statele Unite, scrie Financial Times.
Acesta decizie vine dupa ce compania, condusa de Sir Martin Sorrell, a afisat saptamana trecuta castiguri pentru primul trimestru mai mici decat se asteptau specialistii in domeniu.

Compania britanica WPP, al carui portofoliu de clienti cuprinde companii de talia Ford, IBM, Colgate, Kellogg si HSBC, a cunoscut o scadere cu 5,8% a veniturilor in primele trei luni ale anului. “In bilantul pentru 2009, pe termen scurt ne vom concentra pe echilibrarea veniturilor fata de costurile de personal”, a anuntat compania intr-un comunicat de presa.

“Fara indoiala, prima jumatate a lui 2009 va fi dificila, chiar si in a doua jumatate vor fi conditii dure, dar este posibil sa se imbunatateasca in comparatie cu prima jumatate”, a mai anuntat compania.


Despre autor:

Wall-Street

Citeste articolul integral in Wall-Street

Sursa: Wall-Street


Abonează-te pe

Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.