Business 5 Mai 2009 18:35
Compania va detine 30% din platforma de continut video Hulu, alaturandu-se NBC si News Corp.
Anuntata de presedintele Hulu pe blogul companiei la sfarsitul saptamanii trecute, decizia Disney de a deveni unul dintre partenerii-cheie ai platformei de continut video o transforma pe aceasta intr-un competitor serios pe segmentul "video online".

Hulu si-a atras de la inceput vizitatorii prin continut video obtinut in urma parteneriatelor directe cu peste 150 de producator independenti si cu mari corporatii media, strategie care se dovedeste castigatoare chiar daca siteul exista doar de doi ani.

Parteneriatul cu Disney, companie care detine, printre alte proprietati media, reteaua ABC, va aduce utilizatorilor platformei productii cum ar fi "Lost", "Desperate housewives" sau "Grey's anatomy".

Presedintele Walt Disney Company, Robert A. Iger, considera ca parteneriatul cu Hulu reprezinta "urmatorul pas important facut de Disney in adaptarea la obiceiurile media ale consumatorilor, in continua evolutie".

Ocupand in luna aprilie al treilea loc in clasamentul american al celor mai vizitate platforme de continut video, dupa YouTube si MySpace, potrivit analizelor comScore, Hulu se bucura de succes inca de la aparitie, printre atuuri numarandu-se continutul exclusiv si calitatea ridicata a streamingului. Ascensiunea rapida din ultima vreme, care a dus in martie la vizionarea a 380 de milioane de clipuri, se datoreaza, potrivit Reuters, reclamelor tv plasate in timpul meciului de fotbal american Super Bowl din ianuarie.

Hulu e disponibil deocamdata doar publicului american, directorul executiv al NBC, Jeff Zucker, declarand pentru Reuters ca expansiunea internationala a platformei este planuita pentru 2010, la fel ca si adaugarea de clipuri muzicale, transmisiuni sportive si stiri.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.