Business 4 Mai 2009 14:40
Cunostintele de marketing si comunicare le lipsesc celor mai multi dintre oamenii care lucreaza in publicitatea online, motiv pentru care sunt rareori invitati la masa deciziilor, alaturi de client si agentia de publicitate. Dar poate cel mai important, industria online ar trebui sa lucreze la cresterea autoritatii, au fost concluziile participantilor la intalnirea lunara Webclub.

Atunci cand sunt nevoiti sa reduca bugetele de promovare, marketerii le vor taia complet pe cele mai mici, incercand “sa nu se atinga” de cele mari, precum TV-ul, considera Bogdan Naumovici, director de creatie la 23 Communication Ideas. Asta se intampla deoarece, in vremuri de criza, oamenii din departamentele de marketing ale clientilor o iau mai usor cu experimentele si se intorc la caile batatorite, mai familiare si mai sigure.

“E vorba de obisnuinta. Daca el (clientul – n.red.) e obisnuit sa dea banii pe un anumit mediu, o va face in continuare”, este de parere si Bogdan Nitu, managing director Webstyler. Potrivit lui Nitu, Internetul este “overrated” deoarece oamenii din domeniu tind sa-i exagereze importanta si chiar dimensiunile, ca piata.

Mihai Dragan, manager al agentiei interactive MB Dragan, a dat exemplul unui client care investea 10.000 de euro pe an in comunicarea online, care ii genera circa 50% din vanzari si cate 30.000 de euro pe luna in cate un panou luminos. Atunci cand a venit criza, respectivul client a taiat complet bugetul pentru online si a investit mai mult in panouri luminoase.


Despre autor:

Wall-Street

Sursa: Wall-Street


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.