Central European Media Enterprises, grupul media care detine Pro TV S.A., a raportat pierderi nete de 44,4 milioane dolari in primul trimestru al anului si venituri in scadere cu 37%. T1 2009 a fost, potrivit presedintelui Adrian Sarbu, cel mai dificil trimestru din istoria companiei.
Veniturile nete din primul trimestru al lui 2009 au fost de 141,2 milioane dolari, in scadere cu 37% fata de T1 2008. Veniturile operationale au scazut cu 130 milioane dolari, pana la o pierdere de 84,5 milioane dolari, cauzata in mare parte de pierderile inregistrate de operatiunile grupului in Bulgaria.

Profitul inainte de taxe, deprecieri si amortizari a scazut pana la 19,7 milioane dolari in primele trei luni ale anului, fata de 75,3 milioane dolari, in perioada similara a anului trecut.

“Primul trimestru din 2009 a fost cel mai dificil din istoria noastra, pe toate pietele”, a declarat Adrian Sarbu, presedinte si COO al CME. “Am prevazut acest trend si ne-am gestionat vanzarile si costurile astfel incat sa limitam impactul declinului din investitiile in publicitate”.


Despre autor:

Wall-Street

Citeste articolul integral in Wall-Street

Sursa: Wall-Street


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.