Astfel, luni, 27 aprilie, incepand cu ora 12.00, are loc conferinta “Laborator de disectie: Advertising comercial vs. social". Laboratorul isi propune sa creasca nivelul de cunoastere al participantilor despre planificarea unei campanii de advertising. Vor fi “disecate” 4 campanii: “Sansa la viata” (o campanie sociala care a dus la o crestere cu 30% a cantitatii de sange donata de romani), campania “Accidentele se pot intampla oricui”, campania de lansare a Radio ZU “Let’s do the ZU” si campania Gillette “Descopera invingatorii de maine”. Prezentarile vor fi sustinute de: Sorin Psatta si Dan Sendroiu (Graffiti BBDO), Razvan Matasel (Arsenoaiei & Matasel), Camelia Levintza Stettler (Radio ZU) si Costin Uzun (Gillette Balkans). Discutia va fi moderata de Petrisor Obae (PaginadeMedia.ro).
Despre autor:
Citeste articolul integral in Kudika
Sursa: Kudika
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Uneori prieteniile încheiate dor mai tare decât despărțirile romantice
Sursa: garbo.ro
-
Cum arăta Denise Rifai la începutul carierei sale în televiziune. Vedeta este...
Sursa: kudika.ro