Postul britanic de televiziune BBC a redus cu 20 milioane lire sterline bugetul diviziei de marketing, comunicare si audiente, in valoare de 100 milioane lire sterline, anul trecut. In urmatorii trei ani scaderea va ajune pana la 25% din bugetul pentru 2008, scrie guardian.co.uk.

Ajustarea bugetului de marketing face parte dintr-o serie de economii cerute de directorul general Mark Thompson, care sustine ca postul TV trebuie sa economiseasca 400 milioane lire sterline in urmatorii trei ani pentru a-si echilibra situatia financiara.

Nici o organizatie nu este imuna la criza financiara, asa ca vom deveni foarte atenti cu toate cheltuielile noastre. Chiar daca este important sa comunicam si sa explicam in ce consta serviciile noastre, ne-am redus cheltuielile de marketing si planuim reduceri de costuri si mai avansate”, a declarat purtatorul de cuvant al BBC.

Divizia de marketing, comunicare si audiente a BBC finanteaza campaniile de promovare difuzate pe radio, TV, print outdoor si cinema, precum si evenimentele corporate.


Despre autor:

Wall-Street

Citeste articolul integral in Wall-Street

Sursa: Wall-Street


Abonează-te pe

Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.