In timp ce 7% din publicatiile participante la studiu sunt prezente exclusiv in mediul online, alte 7 procente dintre respondenti planuiesc sa se extinda pe Internet si sa renunte la varianta tiparita, iar 27% au deja o prezenta online si vor sa renunte la cea din print.
Studiul a fost realizat prin intervievarea redactorilor-sef a peste 60 de publicatii locale din 10 orase (Bacau, Brasov, Cluj Napoca, Constanta, Craiova, Galati, Iasi, Oradea, Sibiu, Timisoara), in luna martie 2009. Cercetarea arata ca actuala situatie economica afecteaza intr-o masura covarsitoare evolutia presei la nivel local. Doar 3% dintre respondenti considera ca publicatia la care lucreaza nu este afectata de criza economica.
Obstacolele intampinate pentru a obtine finantare sunt vazute ca o amenintare la adresa independentei presei locale de 78% din participantii la studiu, in ciuda unui interes crescut al publicului fata de subiecte de importanta locala (80% dintre respondenti considera ca publicul este mai degraba interesat de stiri locale).
Despre autor:
Citeste articolul integral in Wall-Street
Sursa: Wall-Street
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Shakira, virală pe TikTok după ce a vorbit în limba română. Cum a ajuns...
Sursa: kudika.ro
-
Intimitățile unei fete cuminți
Sursa: garbo.ro