Decizia Elenei Udrea de a desemna un Brand Turistic National are ecou. Voice Media a dezvoltat pentru agentia de turism Premier Tour din Bucuresti site-ul concursului pentru alegerea unui brand al turismului romanesc, dar nu de catre experti, ci de publicul roman.

Inspirati de initiativa Ministerului Turismului, Voice Media a lansat un concurs pe site-ul agentiei Premier Tour pentru a afla, independent de licitatia Ministerului Turismului, care sunt obiectivele turistice nationale cele mai cunoscute si apreciate de romani.

Pe langa decizia expertilor, se doreste aflarea si a opiniei publicului, a romanilor care isi cunosc tara si frumusetile naturii, locurile importante, care merita vazute de turistii straini si de romanii care inca nu le-au vizitat. Concursul poate fi considerat un sondaj de opinie cu privire la acest subiect.

Exista o lista cu cele mai importante 20 atractii turistice din Romania, stabilite dupa clasamente nationale si internationale. Fiecare participant are dreptul sa voteze o singura data un singur obiectiv turistic si sa adauge de ce considera ca acel obiectiv turistic merita sa reprezinte turismul romanesc.

Pentru ca nu avem inca un brand national, premiile concursului sunt doua vacante in strainatate, mai exact in Bulgaria de Paste, in statiunea Constantin si Elena. Sejurul include 3 nopti cazare la un hotel de 4*, cu masa all inclusive pentru 2 persoane. Un premiu este oferit unuia dintre toti participantii la concurs, iar cel de-al doilea doar bloggerilor inscrisi conform regulamentului.

Concursul se desfasora in perioada 30 martie ora 15 si 13 aprilie ora 15, iar desemnarea castigatorilor se va face prin tragere la sorti.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.