Adresat unui public preponderent feminin, cu varste intre 25 si 54 de ani, ID se va lansa cu programe precum "Apel de urgenta", o serie despre drame umane reale, prezentate prin apelurile dintre operatorii serviciilor telefonice de urgenta si persoanele care suna cerand ajutor;" Pe urmele criminalilor", care prezinta o echipa de detectivi ai departamentului de omucideri din cadrul unei sectii de politie metropolitane din SUA.
Studiul intern derulat de Discovery Networks EMEA releva faptul ca 48% dintre telespectatorii adulti din Europa doresc sa urmareasca programe de investigatie bazate pe evenimente reale.
Postul de televiziune a fost lansat in Statele Unite ale Americii in ianuarie 2008, debutand dupa un an in Marea Britanie. ID Investigation Discovery mai este disponibil in Grecia, urmand sa fie lansat si Slovenia si Turcia.
Despre autor:
Citeste articolul integral in Wall-Street
Sursa: Wall-Street
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
She's Next: femeile adună mai ușor oameni. Cum se aplică asta în antreprenoriat?
Sursa: start-up.ro
-
Cora devine Carrefour: până la începutul lunii mai toate hipermarketurile vor...
Sursa: retail.ro
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Creștere de 40% a portofoliului Ecofinance România
Sursa: futurebanking.ro
-
De ce te lasă Dumnezeu să urli de durere?
Sursa: garbo.ro
-
Sondaj Libris: Când, unde, cât și de ce citesc românii. Ce buget alocă lunar...
Sursa: wall-street.ro
-
Oracolul Îngerilor: Ce mesaj are Îngerul Păzitor pentru 24 aprilie?
Sursa: kudika.ro