Adresat unui public preponderent feminin, cu varste intre 25 si 54 de ani, ID se va lansa cu programe precum "Apel de urgenta", o serie despre drame umane reale, prezentate prin apelurile dintre operatorii serviciilor telefonice de urgenta si persoanele care suna cerand ajutor;" Pe urmele criminalilor", care prezinta o echipa de detectivi ai departamentului de omucideri din cadrul unei sectii de politie metropolitane din SUA.
Studiul intern derulat de Discovery Networks EMEA releva faptul ca 48% dintre telespectatorii adulti din Europa doresc sa urmareasca programe de investigatie bazate pe evenimente reale.
Postul de televiziune a fost lansat in Statele Unite ale Americii in ianuarie 2008, debutand dupa un an in Marea Britanie. ID Investigation Discovery mai este disponibil in Grecia, urmand sa fie lansat si Slovenia si Turcia.
Despre autor:
Citeste articolul integral in Wall-Street
Sursa: Wall-Street
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Avionul care ar fi dispărut în 1955 și ar fi reapărut în 1985. Adevărul din...
Sursa: garbo.ro
-
FOTO: Destinații de schi aproape de casă pentru vacanța de iarnă 2025–2026....
Sursa: kudika.ro