Tirajul editiei britanice a revistei Maxim a scazut cu 41,4% in ultimul an, pana la 45.900 de copii, in timp ce varianta online a revistei are 500.000 de vizitatori unici si 260.000 de abonati. Editorul revistei, Dennis Publishing, a decis sa renunte la varianta tiparita, potrivit brandrepublic.com.
“Brandul Maxim ramane cel mai vandut din lume, in randul revistelor de lifestyle masculin, dar Dennis Publishing trebuie sa se adapteze prezentului si sa recunoasca ca viitorul acestui brand in Marea Britanie este pe Internet”, a spus James Tye, CEO Dennis Publishing.
In Romania, revista Maxim, editata de Attica Media, a ajuns la un tiraj de 25.000 de exemplare, a declarat, pentru Wall-Street, Elena Varnav, PR&Brand Manager Attica Media. In decembrie 2008, revista tiparea doar 16.000 de exemplare pe editie, potrivit BRAT.
“In ciuda crizei, revistei Maxim ii merge din ce in ce mai bine. Au crescut atat incasarile din publicitate, cat si vanzarile la chiosc”, spune Elena Varnav.
Despre autor:
Citeste articolul integral in Wall-Street
Sursa: Wall-Street
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Spațiile verzi și eficiența energetică, viziunea pentru un București sustenabil
Sursa: green.start-up.ro
-
Românii de la Rottaprint se extind în internațional: comenzi în 14 țări, în 2023
Sursa: retail.ro
-
Dan Mihăescu: Ce trebuie să știe fondatorii despre GapMinder Fund II?
Sursa: start-up.ro
-
Transformă-ți grădina într-un paradis: 10 obiecte de decor potrivite pentru...
Sursa: garbo.ro
-
Premieră pentru Revolut: Lansează refinanțarea creditelor
Sursa: futurebanking.ro
-
Psihologii dezvăluie cele 15 calități pe care femeile le caută în bărbații cu...
Sursa: kudika.ro
-
Cătălin Cîrstoiu, candidatul PSD-PNL la Primăria Capitalei: Nu îmi pun...
Sursa: wall-street.ro