“Anul asta este foarte dificil, Guerrilla este un radio care face profit si am dori sa faca profit si anul acesta. Cine nu comunica, nu exista in aceasta perioada. Foarte multi clienti de publicitate si-au blocat bugetele aproape pana la jumatatea acestui an pentru a vedea ce se intampla. Iar acest lucru dauneaza foarte mult presei, care pe alocuri, si mai ales pe nise, a scazut aproape ca in industria de automobile”, spune Liviu Mihaiu.
In ceea ce priveste segmentele care vor avea cel mai mult de suferit, Mihaiu considera ca 2009 va fi marcat de numeroase falimente si “intrari in adormire” a unor afaceri din zona CSR si print.
“Cred ca in urmatoarea perioada nisele vor trebui puse la conservare si deschise in timpuri mult mai insorite. Produsele de nisa au cel mai mult de suferit”, declara Mihaiu.
Scaderea continutului de publicitate a afectat si industria radio, lunile ianuarie-februarie raportand o scadere de 30-40% a vanzarilor comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut.
“Cred ca muzicoterapia pe timp de criza este cea mai buna strategie. Radiourile ar trebui sa difuzeze muzica buna. Nu exista ceva mai de succes decat un continut bun. Poti sa ai marketing, daca nu ai continut aceeasi oameni care se aduna la aceasta «pomana de marketing» dispar daca acel continut nu-i satisface”, explica Liviu Mihaiu.
Cu toate ca este afectata de reducerea bugetelor de publicitate, piata radio va continua sa creasca, considera Mihaiu. La polul opus se afla insa piata de televiziune, care va resimti o scadere a numarului de posturi comerciale pe fondul unui continut de o calitate inferioara.
“Radioul este un companion. Ce este defect in Romania comparativ cu obiceiul de consum occidental este faptul ca la noi radioul nu mai exista dupa ora 19.00, cand ghilotina televiziunilor cade nemilos. Suntem un popor provincial care intra in casa foarte devreme si ramane in fata televizorului. La noi nu se lucreaza in trei ture, cum e in America. Acolo omul are nevoie de radio 24 de ore. Ca tendinta generala, scaderea numarului de posturi se va intampla in cazul televiziunilor, intrucat continutul pe care il genereaza televiziunile comerciale este groaznic. Ceea ce vad in televiziunile din Romania nu vad in nicio tara din Europa. Suntem cea mai indecenta televiziune din toata Europa. Consiliul National al Audiovizualului trebuie sa fie un cvasidictator. Subcultura, violenta, prostul gust trebuie amendate brutal”, afirma Liviu Mihaiu.
Despre autor:
Citeste articolul integral in Wall-Street
Sursa: Wall-Street
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Uneori prieteniile încheiate dor mai tare decât despărțirile romantice
Sursa: garbo.ro
-
Cum arăta Denise Rifai la începutul carierei sale în televiziune. Vedeta este...
Sursa: kudika.ro