Anul acesta cazurile pot fi inscrise in cele 18 categorii de produse si servicii (categoriile de promotii fiind redefinite de la inceputul competitiei), carora li se adauga cele 4 categorii speciale: David vs. Goliath, Renaissance, New Product or Service Introduction si Sustained Success, categorie dedicata campaniilor care s-au dovedit a fi eficiente pe o perioada de cel putin 3 ani.
In competitie se pot inscrie agentii de publicitate, companii, freelanceri, agentii de market research care au realizat campanii in perioada ianuarie 2008 – decembrie 2008. Sunt eligibile campaniile care nu au mai fost inscrise la editiile anterioare si care au obiective clar specificate si dovezi ca au atins sau depasit aceste obiective.
Categoriile si structura competitiei vor ramane neschimbate pe intreaga perioada a competitiei (10 Martie – 28 Mai). Comitetul de organizare al Effie 2009 isi rezerva dreptul sa schimbe categoria campaniilor inscrise in competitie in cazul in care acestea sunt inscrise gresit. De asemenea, comitetul poate scoate din concurs o campanie in cazul in care identifica unul dintre cele 10 motive de descalificare, anuntate in regulament.
EFFIE este un festival international sub licenta AMA New York. In Romania, Effie este un proiect derulat de International Advertising Association (IAA) in parteneriat cu Uniunea Agentiilor de Publicitate din Romania (UAPR) si organizat pentru al treilea an consecutiv de agentia Millenium Communications.
Premiile Effie recompenseaza campaniile care au obtinut rezultate excelente, bazandu-se pe idei creative si strategii inovatoare. La editia din 2008 a Effie au fost inscrise 90 de campanii, de catre 29 de agentii si companii din Romania.
- Datele Effie 2009:
Perioada de inscrieri: 10 martie – 11 mai 2009
1 aprilie 2009 – primul deadline
15 aprilie 2009 – al doilea deadline
11 mai 2009 – deadline final
Jurizare: 26 – 27 mai 2009
Awarding Gala: 28 mai 2009
- Documentele de participare, precum si informatii detaliate privind inscrierea pot fi gasite pe site-ul www.effie.ro.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
5 hobbyuri care combat stresul acumulat și îți redau echilibrul interior
Sursa: garbo.ro
-
Povestea impresionantă a lui Andreeas Novacovici - din orfelinat, în primele...
Sursa: kudika.ro