La inceputul anilor ’80 Phil Knight a infiintat compania Nike si a sperat sa poata gasi o sigla care sa fie cel putin la fel de cunoscuta ca a competitorului Adidas. Pretul, la acea vreme, a fost de doar 35 de euro iar sigla Nike a fost realizata de o studenta. Astazi, este una dintre cele mai cunoscute sigle din lume.
Acum, imaginati-va cum ati vedea compania Nike, fara nici o sigla, la ce va puteti gandi? Cum o identificati, pentru ca sunt multe firme de incaltaminte?

La fel, End Soft Design este in cautarea unei sigle: in sfarsit cizmarul si-a facut pantofi, dar a facut prea multi si nu stie ce sa aleaga, tu ce parere ai? Compania tine cont de parerea tuturor in alegerea unui logo design !

"Ne-am adunat, am desenat o sigla firma , de fapt mai multe si acum cerem pareri.. Te asteptam sa ne spui care logo iti place!"

Desenul, a fost si este, de cand lumea un mod de a te exprima. Acum se regaseste in siglele firmelor si in multe materiale promotionale pe care acestea le folosesc. Din pacate multe companii nu sunt constiente de importanta imaginii lor in piata, pur si simplu se multumesc doar cu cativa clienti care le asigura continuitatea afacerii fara a investi in mesaje media care le pot intari pozitia in piata pe activeaza.
O sigla nu aduce neaparat clienti noi, dar va diferentiaza de comptetitie prin identitatea dumneavoastra vizuala, iar in zilele noastre cand concurenta este atat de acerba, credem ca o sigla este vitala pentru orice companie.


Despre autor:


Abonează-te pe

Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.