Biroul Roman de Audit al Tirajelor a lansat o campanie menita sa convinga clientii de publicitate si agentiile de media sa investeasca in publicatiile auditate de BRAT si in site-urile masurate in SATI.

Campania a fost lansata la inceputul lui martie si se va derula, in urmatoarele doua-trei luni, in publicatiile si pe site-urile membre BRAT. De asemenea, prin mailing direct vor fi abordati clientii de publicitate si institutiile statului.

Problema care a generat declansarea campaniei, este, potrivit lui Silviu Ispas, presedinte BRAT, volumul ridicat de bugete de publicitate alocate titlurilor neauditate. “Chiar daca printul a devenit o piata profesionista si matura si peste 90% din titlurile care conteaza sunt in BRAT, bugetele de publicitate care ajung in presa auditata sunt mai mici, proportional”, spune Ispas.

Astfel, principalele obiective ale campaniei sunt sporirea increderii investitorilor in presa scrisa auditata de BRAT si in site-urile inscrise in SATI, cresterea procentuala a bugetelor alocate titlurilor auditate si informarea despre beneficiile acestui tip de investitii.


Despre autor:

Wall-Street

Citeste articolul integral in Wall-Street

Sursa: Wall-Street


Abonează-te pe

Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.