Consumatorii online, indiferent de varsta, dau dovada de receptivitate maxima la publicitatea online dupa ora 18, potrivit unui studiu realizat de IAB (Internet Advertising Bureau) Londra, anunta presa britanica.
Majoritatea celor chestionati in cadrul studiului "Receptivitatea audientelor din mediul online", cu varsta cuprinsa intre 25 si 55 de ani, au spus ca devin mult mai receptivi la publicitatea online dupa ora 6 seara, in timp ce persoanele sub 18 ani si cele peste 55 urmaresc cu atentie reclamele digitale si in timpul zilei, in intervalul orar 14-18.

Participantii la studiu au fost chestionati, de asemenea, in privinta tipului de activitate online care le permite maximum de receptivitate la reclamele digitale, relateaza NewsIn. Majoritatea raspunsurilor au vizat activitati din categoria cumparaturilor online sau al cautarilor pentru cele mai bune oferte de shopping. De asemenea, un alt moment propice targetarii audientelor online este atunci cand consumatorii descarca diverse fisiere, in timp ce urmaresc stirile sau in timpul accesarii retelelor de socializare.


Despre autor:

Wall-Street

Citeste articolul integral in Wall-Street

Sursa: Wall-Street


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.