Participantii la studiu au fost chestionati, de asemenea, in privinta tipului de activitate online care le permite maximum de receptivitate la reclamele digitale, relateaza NewsIn. Majoritatea raspunsurilor au vizat activitati din categoria cumparaturilor online sau al cautarilor pentru cele mai bune oferte de shopping. De asemenea, un alt moment propice targetarii audientelor online este atunci cand consumatorii descarca diverse fisiere, in timp ce urmaresc stirile sau in timpul accesarii retelelor de socializare.
Despre autor:
Citeste articolul integral in Wall-Street
Sursa: Wall-Street
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
🎦 Smart Products, afacerea care caută mereu cele mai noi tehnologii în lume
Sursa: start-up.ro
-
Semnele că ai un suflet trezit spiritual
Sursa: garbo.ro
-
1 milion de clienți ING Bank au beneficiat de asigurări NN
Sursa: futurebanking.ro
-
Evenimentele astrologice din mai ne învață cele mai frumoase lecții de până...
Sursa: kudika.ro
-
Ciolacu anunță că TAROM își va „scoate cheltuiala” în doi ani
Sursa: wall-street.ro
-
Programul Sezamo de Paște: până când putem face cumpărături și ce reduceri a...
Sursa: retail.ro