Daca anul trecut difuzarea unui spot de 30 de secunde in timpul galei Oscar costa aproximativ 1,8 milioane de dolari, cu doar cateva zile inaintea ceremoniei de anul acesta, ABC vinde spoturile cu 1,4 - 1,7 milioane de dolari, potrivit presei americane. Televizarea premiilor de anul acesta va fi afectata, spun specialistii, de o scadere importanta a investitiilor in publicitate ale unor companii din domeniile auto si de retail, relateaza NewsIn.
In plus, General Motors si L'Oreal, doi dintre cei mai mari advertiseri de la precedentele gale, au decis sa nu mai cumpere, anul acesta, spatiu de publicitate. In ultimii 10 ani, General Motors a cheltuit 105 milioane de dolari pe publicitatea din timpul ceremoniei Oscar, potrivit TNS Media Intelligence.
Printre companiile care au achizitonat timp de emisie la editia de anul acesta se numara Hyunday Motor, J.C. Penney, Pepsi Co's Frito-Lay si Coca-Cola.
Ceremonia de anul trecut a avut cel mai mic rating din istoria televizarii galelor Oscar, cu 32 de milioane de telespectatori.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Avionul care ar fi dispărut în 1955 și ar fi reapărut în 1985. Adevărul din...
Sursa: garbo.ro
-
FOTO: Destinații de schi aproape de casă pentru vacanța de iarnă 2025–2026....
Sursa: kudika.ro