Business16 Februarie 200916:08de Alina Apetrei

Lectura de un minut

In ultimii trei ani, dezvoltarea retelelor sociale si a diferitelor aplicatii din mediul online a oferit utilizatorilor posibilitatea de a comunica celorlalti date personale, informatii scurte despre activitatile zilnice si locul unde se afla. Incepand cu luna decembrie 2008, 11% dintre utilizatorii americani au declarat ca folosesc frecvent Twitter sau alte site-uri de microblogging, potrivit unui studiu realizat de Pew Internet.

In noiembrie 2008, 9% din utilizatorii de Internet foloseau Twitter, in timp ce in luna mai a aceluiasi an doar 6% dintre internauti au raspuns afirmativ la intrebarea “Ati folosit Twitter sau un alt site de microblogging pentru a comunica informatii personale sau pentru a vizualiza datele altor persoane?”.

Dintre aplicatiile online care permit trimiterea de mesaje scurte catre o retea de prieteni, Twitter este cea mai cunoscuta. Disponibil din august 2006, site-ul de microblogging Twitter ofera posibilitatea trimiterii de mesaje, cunoscute ca “tweets”, de la un calculator sau un telefon mobil, de tipul Blackberry si iPhone. Utilizatorii pot trimite mesaje care sa nu depaseasca limita de 140 de caractere.

Tinerii, “fruntasi” in clasamentul celor care folosesc Twitter sau alte servicii similare

De-a lungul timpului, utilizatorii au folosit Twitter nu doar pentru a raspunde unei simple intrebari precum “Ce faci?”. Twitter a fost utilizat si pentru a ajuta la promovarea unor evenimente importante sau propagarea unor informatii referitoare la recentele alegeri prezidentiale din SUA, masacrul din Mumbai, incendiul din California (2008) sau amerizarea de pe raul Hudson.

Wall-Street

Citeste articolul integral in Wall-Street

Sursa: Wall-Street



Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.