Compania Nestle a ales, in premiera, sa-si promoveze pe Internet ciocolata Kit Kat folosind o pagina web descrisa ca fiind "Primul site din lume unde nu se intampla nimic", anunta presa britanica.

In afara acestei descrieri, pe respectiva pagina de Internet se afla si binecunoscutul slogan "Have a Break. Have a Kit Kat".

Cei care sunt dispusi la pauze suficient de lungi pe acest site pot observa mici insecte deplasandu-se pe ecran. In josul paginii mai exista un text, scris cu caractere foarte mici, prin care utilizatorii, in cazul in care observa orice fel de activitate pe pagina de web, pot anunta acest lucru la o adresa de e-mail special destinata "reclamatiilor", informeaza NewsIn.

Textele sunt plasate pe un fundal alb, in locul obisnuitelor imagini, butoane si animatii.

Compania Nestle este unul dintre principalii producatori mondiali de dulciuri si cereale, care mai detine, printre altele, marcile Nesquik, Joe, Chocapic si Gold Flakes.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.