Grupul international Publicis isi uneste cele trei agentii de media de pe piata romaneasca intr-un singur grup local de negociere, cu scopul de a imbunatatii performanta in comunicare a clientilor, potrivit directorilor celor trei agentii de media.

Grupul nou creat va purta denumirea de PGM - Publicis Media Group.

In Romania, grupul Publicis detine o cota de piata de 25,1%, fiind cel mai bun grup de comunicare din Romania, potrivit celui mai recent studiu RECMA, singura companie de research internationala care monitorizeaza piata agentiilor de media.

"Aceasta miscare strategica este un pas firesc prin care ne aliniem la schimbarile din reteua din care facem parte, dar este totodata si un avantaj competitiv in contextul economic actual", declara Stefan Iordache, managing director Starcom MediaVest Romania.

"Pentru a ne ajuta clientii sa regandeasca strategiile de marketing si pentru a-si imbunatati continuu performantele investiilor in media, atacam o pozitie de leadership prin integrarea capacitatilor celor 3 agentii sub un singur grup de cumparare media, PGM", a adaugat Cezar Batog,
managing director Optimedia.


Despre autor:

Wall-Street

Citeste articolul integral in Wall-Street

Sursa: Wall-Street


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.