Medicover a fost declarat Superbrandul anului 2008 pe domeniul serviciilor de sanatate private din Romania. In colaborare cu agentia de creatie Cohn&Jansen, Medicover a fost primul brand din Romania care a comunicat pe segmentul serviciilor de sanatate privata sub sloganul “Medicul tau personal”.
An de an, Medicover a construit o imagine de brand consecventa realizand o serie de campanii de comunicare, printre care “Povara - Cand unul este bolnav, al doilea munceste de doua ori mai mult” dedicata promovarii abonamentelor pentru companii,- “Nu-ti trata copilul ca pe un adult”– dedicata promovarii abonamentului pentru copii, Kidcard”, - “Cancerul nu doare” – dedicata preventiei cancerului de col uterin si cancerului la san

Clasamentul final SuperBrands 2008 a fost realizat dupa criteriile reputatie si prestigiu, calitate, incredere si diferentiere pe piata si este condus de Orange, Vodafone, Coca-Cola, Petrom si Nokia.

Caracteristicile unui Business Superbrands sunt: companie cu performante bune, companie cu produse si servicii de foarte buna calitate, reputatie excelenta, companie de incredere si companie solida. Selectia s-a bazat si pe rezultatele unui studiu cantitativ la nivel de Bucuresti si in 17 orase din Romania realizat de Superbrands Romania si AC Nielsen.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.