“Uitandu-ma la estimarile de acum un an pot spune ca nu am gresit cu mult. Obiectivul nostru principal era sa fim in topul eficientei business-urilor online. Al doilea obiectiv era sa obtinem un revenue share de 12-13% din toata piata de publicitate online. 2,1 mil. euro cifra afaceri e undeva pe aproape, asteptam rezultatele IAB Romania pentru evaluarea pietei online pe anul 2008 pentru a vedea daca ne-am atins si acest obiectiv”, potrivit declaratiilor lui Sorin Danilescu postate pe blogul lui Augustin Roman, director executiv al Gazetei Online.
De asemenea, acesta a precizat ca printre obiectivele Gazetei Online pentru 2009 se numara pastrarea unei marje de profit de 20%, “un target relativ usor de atins”.
Pe de alta parte, Danilescu a afirmat ca, in scurt timp, grupul va anunta partenerul de publicitate, dupa incetarea la 31 ianuarie a contractului cu regia Boom. Reprezentantul Gazetei Online a sugerat ca “sansele cele mai mari” le are regia de vanzari Intact Interactive.
Despre autor:
Citeste articolul integral in Wall-Street
Sursa: Wall-Street
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Avionul care ar fi dispărut în 1955 și ar fi reapărut în 1985. Adevărul din...
Sursa: garbo.ro
-
1 Decembrie, ușa nevăzută către sfârșitul anului. Portalul magic al tuturor...
Sursa: kudika.ro