Primul studiu de audienta pentru blogurile romanesti, va urmari extragerea datelor demografice si comportamentale despre cititorii blogurilor din Romania, au anuntat reprezentantii agentiei Standout, cea care demareaza studiul.

Studiul, demarat incepand de miercuri (n.r. 28 ianuarie 2008), va fi bazat pe un chestionar online efectuat in februarie, iar primele rezultate vor fi anuntate la inceputul lunii martie.

Fiecare blog dintre cele incluse in studiu va beneficia de un profil sociodemografic al cititorilor, iar companiile interesate de publicitate pe bloguri vor putea beneficia de analize personalizate pentru anumite grupuri-tinta.

„Anul 2009 va fi unul in care publicitatea pe bloguri se va profesionaliza. Avem deja un numar semnificativ de bloguri cu audienta, acum avem nevoie de date pentru a ne ajuta sa planificam cat mai bine campaniile publicitare pe bloguri ”, spune managerul general al Standout, Ionut Oprea.

Studiul este sustinut de majoritatea agentiilor de publicitate care au derulat pana acum campanii pe bloguri, printre care iLeo (Leo Burnett), Media Direction (BBDO), Mediaedge:cia (WPP), MRM (McCann Erickson), Zed Digital (Publicis), OgilvyOne, New Media (The Group).


Despre autor:


Abonează-te pe

Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.