Sondajul din acest an se centreaza pe accesibilitate, incluziune sociala si ingrijirea sanatatii reflectate in programele de televiziune. Serviciul de televiziune digitala de la UPC ofera telespectatorilor mai multe optiuni de acces, inclusiv o mai buna functie "Help", folosirea graficelor si functiile zoom.
In urma sondajului efectuat, s-a demonstrat faptul ca principalele probleme referitoare la vizibilitatea textelor de pe ecranele televizoarelor europenilor sunt cele legate de contrastul dintre textul de pe ecran (31%), textul prea mic de pe ecran (29%) si literele prea mici ale teletext-ului (18%), indiferent de distanta medie pana la ecranul televizorului (80% privesc de la o distanta cuprinsa intre 2 si 4 metri).
In ciuda acestei nevoi evidente, doar un mic procent dintre respondenti utilizeaza serviciile existente in momentul de fata. De exemplu, desi disponibila pe scara larga, mai mult de jumatate dintre europeni (57%) spun ca nu folosesc niciodata subtitrarea prin teletext si ca doar 32% o folosesc ocazional.
Despre autor:
Citeste articolul integral in Wall-Street
Sursa: Wall-Street
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Shakira, virală pe TikTok după ce a vorbit în limba română. Cum a ajuns...
Sursa: kudika.ro
-
Intimitățile unei fete cuminți
Sursa: garbo.ro