In mijlocul unei competitii acerbe, gigantii de telefonie mobila trec dincolo de rolul lor traditional de producatori si incep sa ofere divertisment si continut al stilului de viata pentru a ajuta la cresterea veniturilor, declara analistii din piata.

Specialistii se asteapta ca vanzarile de telefoane mobile sa scada la nivel global in acest an, dupa ce clientii afectati de criza economica au redus cheltuielile. De asemenea, producatorii de telefoane mizeaza ca serviciile sa-i ajute in pastrarea clientilor existenti, dar si in atragerea de noi clientii, generand astfel un flux de venituri, scrie presa internationala.

“Diferiti producatori de telefoane cauta modalitati pentru a merge dincolo de vanzarea aparatelor pentru a genera venituri si vizeaza vanzarea de continut si servicii multimedia”, a declarat Aloysius Choong, cercetator la compania IDC.

Nathan Burley, analist al companiei de cercetare Ovum, a declarat ca pachetul de continut si servicii al telefoanelor mobile este in ton cu tendintele din industrie dupa ce telefoanele au venit cu o putere de procesare mai mare, iar conexiunile wireless au devenit mai raspandite.


Despre autor:

Wall-Street

Citeste articolul integral in Wall-Street

Sursa: Wall-Street


Abonează-te pe

Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.