Yahoo se pregateste sa dea un nou sens televiziunii traditionale, cu ajutorul unei tehnologii prezentate in premiera anul trecut.

Anuntul, facut in cadrul editiei 2009 a CES, ar putea sa marcheze inceputul unei noi ere in care vom interactiona cu acelasi ecran atat pentru a urmari programe tv cat si pentru a accesa diferit continut de pe internet.

Widgeturile, micro-aplicatii prezente in anumite modele de televizoare Samsung, Sony si LG, vor adauga straturi de informatie oricarei emisiuni vizionate. Simpla cautare de site-uri nu este prezenta, experienta interactivitatii fiind limitata, pentru moment, la 20 de aplicatii care includ conectivitate cu Twitter, MySpace, YouTube, Flickr sau cu site-ul The New York Times.

Vicepresedintele Yahoo, Patrick Barry, a declarat intr-un interviu citat de CNN ca nu se asteapta ca noua tehnologie sa salveze compania de problemele financiare din ultima perioada. Potentialul televiziunii interactive este de analizat si de urmarit pe termen lung, iar faptul ca Yahoo ofera in premiera aceste servicii le poate asigura o pozitie privilegiata pe piata nou creata, demonstrand, in acelasi timp, ca Yahoo nu este doar un provider de media si de servicii de email.


Despre autor:


Abonează-te pe

Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.