Publicatia americana The New York Times a inceput sa ofere, pentru prima oara de la lansarea sa in anul 1851, spatiu publicitar pe prima pagina, primul advertiser fiind CBS, informeaza presa internationala.
Denise Warren, senior vice president si director de marketing al The New York Times Media Group, a declarat ca introducerea publicitatii pe prima pagina a cotidianului reprezinta o noua oportunitate pentru advertiseri de a atinge un public educat, influent si cu venituri peste medie.

“In anul 2006 am inceput sa testam ce impact ar avea introducerea publicitatii pe primele pagini ale fiecarei sectiuni si am primit un raspuns pozitiv din partea publicitarilor. Un anunt pe prima pagina a The New York Times va reprezenta o ocazie atractiva pentru advertiserii care cauta un spatiu premium pentru campaniile lor”, a spus Denise Warren.


Despre autor:

Wall-Street

Citeste articolul integral in Wall-Street

Sursa: Wall-Street


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.