Publicitatea online: Un mediu in care se cumpara site-uri cu sute de mii de euro si prin care se "plimba" mai multi oameni decat in toate hipermarketurile din tara
Bogdana Butnar, directorul MRM Partners Romania, compania de comunicare digitala din cadrul McCann Worldgroup, crede ca am asistat cu siguranta la o maturizare a pietei de publicitate online, pe fondul cresterii bugetelor de publicitate si a nivelului de intelegere a acestui mediu de promovare.
"Cred ca lucrul cel mai importanta insa este ca pe partea de antreprenoriat online s-au intamplat cateva achizitii si investitii importante care au oferit credibilitate pietei in general. E greu sa nu bagi in seama", spune Bogdana Butnar.
Aceasta subliniaza faptul ca anul acesta nu a existat o cerere deosebita pentru un anume proiect, lumea ghidandu-se dupa trafic. In schimb, piata autohtona de publicitate online a crescut pe fondul unei combinatii de "inventar romanesc de interes pentru utilizatori si injectia de fonduri".
Despre autor:
Citeste articolul integral in Wall-Street
Sursa: Wall-Street
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Tot ce trebuie să știi despre RODIE, fructul-minune cu multiple beneficii...
Sursa: garbo.ro
-
INTERVIU EXCLUSIV: Cravata Galbenă, filmul prin care Serge Celebidachi aduce...
Sursa: kudika.ro