Online-ul romanesc va cunoaste o evolutie in perioada urmatoare pentru ca este cel mai dinamic si accesibil mediu de comunicare, este concluzia raportului elaborat de echipa Internetics. Raportul a fost realizat pe baza intrebarilor adresate jucatorilor din industria online romaneasca despre actuala situatie economica si efectul acesteia asupra pietei.
”In urma setului de intrebari lansat unora dintre cei mai importanti jucatori din piata de online, am constatat ca parerile sunt foarte diferite, osciland intre o atitudine pozitiva, conform careia mediul online este si va fi avantajat de situatia economica, si una negativa, conform careia evolutia pietei de online va stagna sau chiar va intra, la randul ei, intr-o recensiune”, a precizat Andrei Bortun, general manager, Millenium Communications.

O buna parte dintre cei intervievati considera ca mediul online va cunoaste o evolutie in ceea ce priveste eficienta campaniilor. “Este sansa ca agentiile interactive, dezvoltatorii de online si regiile de media sa isi demonstreze eficienta”, este parerea lui Mihai Dragan, manager, MB Dragan.


Despre autor:

Wall-Street

Citeste articolul integral in Wall-Street

Sursa: Wall-Street


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.