Companiile din Romania interesate sa se promoveze in Financial Times sunt cele foarte mari, care isi doresc sa comunice pe plan international, potrivit Adinei Radu, senior account executive la Action Global Communications. “Pot fi companii de stat, institutii cu interes in afara granitelor. Dar depinde si de sectiunea in care aleg sa se promoveze”, a spus Radu.
Biroul central al retelei Action Global Communications, localizat in Nicosia, Cipru, vinde de 15 ani publicitate pentru Financial Times, iar cel din Atena, de trei ani.
Action Global Communication este prezenta de 10 ani in Romania, unde lucreaza pentru clienti precum Bancpost, British Airways, Boehringer Ingelheim, Enel, Honeywell, OMV, Porsche Finance Group sau Voestalpine.
Despre autor:
Citeste articolul integral in Wall-Street
Sursa: Wall-Street
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
🎦 Smart Products, afacerea care caută mereu cele mai noi tehnologii în lume
Sursa: start-up.ro
-
Săptămâna filierelor de producători locali în Auchan: ce găsim la raft...
Sursa: retail.ro
-
Am obosit s-o iau mereu de la început
Sursa: kudika.ro
-
Ce spun nutriționiștii despre legumele și fructele cu pesticide: E mai rău...
Sursa: garbo.ro
-
Deficitul bugetar a urcat la 2,06% din PIB după primul trimestru
Sursa: futurebanking.ro
-
Mai multe hoteluri de pe litoralul bulgăresc ar putea rămâne închise din...
Sursa: wall-street.ro