Companiile din Romania interesate sa se promoveze in Financial Times sunt cele foarte mari, care isi doresc sa comunice pe plan international, potrivit Adinei Radu, senior account executive la Action Global Communications. “Pot fi companii de stat, institutii cu interes in afara granitelor. Dar depinde si de sectiunea in care aleg sa se promoveze”, a spus Radu.
Biroul central al retelei Action Global Communications, localizat in Nicosia, Cipru, vinde de 15 ani publicitate pentru Financial Times, iar cel din Atena, de trei ani.
Action Global Communication este prezenta de 10 ani in Romania, unde lucreaza pentru clienti precum Bancpost, British Airways, Boehringer Ingelheim, Enel, Honeywell, OMV, Porsche Finance Group sau Voestalpine.
Despre autor:
Citeste articolul integral in Wall-Street
Sursa: Wall-Street
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Tot ce trebuie să știi despre RODIE, fructul-minune cu multiple beneficii...
Sursa: garbo.ro
-
INTERVIU EXCLUSIV: Cravata Galbenă, filmul prin care Serge Celebidachi aduce...
Sursa: kudika.ro