Potrivit NewsIn, eliminarea publicitatii a fost decisa, marti, de Consiliul de Administratie al celor cinci canale ale televiziunii publice din Franta. Presedintele francez a justificat aceasta masura prin necesitatea imbunatatirii calitatii serviciilor destinate publicului, urmand ca suprimarea totala a publicitatii sa aiba loc la finalul lui 2011.
Cele 450 de milioane de euro destinate compensarii pierderilor din vanzarea publicitatii sunt deja garantate de guvern, fiind prevazute in Legea finantelor pe 2009. Vor fi instituite, astfel, doua taxe noi - una care va fi aplicata furnizorilor de internet si una pentru posturile private, in functie de cifra de afaceri obtinuta din vanzarea de spatiu publicitar.
Pentru anul 2009, France Television prevedea un deficit bugetar de 135 de milioane de euro, dupa ce in 2008 a inregistrat un deficit de 116 milioane de euro.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Shakira, virală pe TikTok după ce a vorbit în limba română. Cum a ajuns...
Sursa: kudika.ro
-
Intimitățile unei fete cuminți
Sursa: garbo.ro