Pe o piata in care advertiserii incep deja sa-si reduca bugetele, o parte din publicatiile locale incearca sa se adapteze la noua realitate si sa renunte la planuri pe termen lung.

Ziarul Ziua de Cluj a renuntat la varianta tiparita a suplimentului de sambata, acesta urmand sa apara exclusiv online. Rares Bogdan, directorul executiv al publicatiei, a explicat, pentru Wall-Street, ca decizia reprezinta o “masura provizorie, preventiva”, fiind determinata de problemele de distributie si la situatia precara in care se afla piata de publicitate locala.

“Din 168 de chioscuri de presa existente doar 90 sunt deschise sambata. De asemenea, mai mult de jumatate din abonatii nostri primesc acest supliment de sambata abia luni impreuna cu ziarul. Astfel incat costurile nu se puteau justifica”, a declarat Rares Bogdan.

Potrivit acestuia, in ultima saptamana traficul inregistrat de varianta onine a suplimentului a inregistrat o crestere de aproximativ 1.000 de clienti unici. 8 angajati sunt responsabili in prezent de suplimentul online.


Despre autor:

Wall-Street

Citeste articolul integral in Wall-Street

Sursa: Wall-Street


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.