Principalele partide politice au cheltuit, dupa trei saptamani de campanie, in jur de 3 milioane de euro pentru publicitate in presa scrisa si in audio-vizual, locul intai in ceea ce priveste banii investiti in publicitate electorala fiind ocupat de PNL, potrivit unui studiu IPP.

Dupa 21de zile de campanie, Institutul pentru Politici Publice (IPP) a centralizat toate informatiile privind cheltuielile partidelor politice cu publicitatea electorala in presa scrisa si spoturile electorale din audio-vizual.

Astfel, analiza arata ca PNL a cheltuit cei mai multi bani in campanie, 1.180.876 euro, investind mai mult in publicitate in presa scrisa. Alianta PSD - PC ocupa locul doi in topul cheltuielilor de campanie, cu 984.377 euro. Studiul releva ca social-democratii au preferat si ei, ca si liberalii, sa-si faca reclama in presa scrisa, cheltuind peste 600.000 de euro in aceasta directie. PD-L ocupa locul al treilea in topul cheltuielilor, cu 875.028 euro. Democrat-liberalii au preferat sa isi faca publicitate pe sticla, ei cheltuind 539.225 euro pe spoturile electorale din audio-vizual.

Aceasta face ca suma totala cu publicitatea electorala in presa scrisa si spoturile electorale din audio-vizual investita de cei trei mari competitori sa ajunga la valoarea de 3.040.281 euro, potrivit IPP.


Despre autor:

Wall-Street

Citeste articolul integral in Wall-Street

Sursa: Wall-Street


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.