Compania ar putea sa-si reduca bugetul editorial cu aproape 14%, ajungand, in urma disponibilizarilor, la un numar de 500 de angajati.
Decizia trustului Telegraph a starnit un val de proteste din partea Uniunii Nationale a Jurnalistilor (National Union of Journalists), care a recomandat grupului media sa apeleze la alte mijloace de reducere a costurilor si sa renunte la disponibilizari.
Pe de alta parte, intr-o scrisoare adresata angajatilor, Richard Ellis, director executiv pe segmentul editorial al trustului, preciza ca veniturile obtinute din publicitate au scazut peste asteptarile managementului, in acest caz fiind necesare concedieri in special pe segmentele foto, productie si reviste. In plus, Ellis a explicat ca foarte putine zone vor ramane neafectate de aceasta decizie.
Despre autor:
Citeste articolul integral in Wall-Street
Sursa: Wall-Street
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
🎦 Smart Products, afacerea care caută mereu cele mai noi tehnologii în lume
Sursa: start-up.ro
-
Săptămâna filierelor de producători locali în Auchan: ce găsim la raft...
Sursa: retail.ro
-
Am obosit s-o iau mereu de la început
Sursa: kudika.ro
-
Ce spun nutriționiștii despre legumele și fructele cu pesticide: E mai rău...
Sursa: garbo.ro
-
Deficitul bugetar a urcat la 2,06% din PIB după primul trimestru
Sursa: futurebanking.ro
-
Interviu cu Marian Ion, CEO ING Hubs, IT-ist de pe vremea când a apărut...
Sursa: wall-street.ro