"Scopul campaniei consta in cresterea gradului de constientizare in randul populatiei Romaniei cu privire la importanta alegerilor parlamentare, cresterea gradului de participare la vot la data de desfasurare a alegerilor, precum si cresterea gradului de informare a cetatenilor cu privire la noul sistem de votare uninominal prin trimiterea, prin intermediul banner-ului, catre o sursa oficiala si relevanta, gestionata de Biroul Electoral Central", se arata in comunicatul remis de ASG.
Campania, care se va derula in perioada 18- 27 noiembrie 2008, presupune difuzarea unui spot TV, respectiv a unui spot radio pe principalele posturi de radio si televiziune nationale, precum si afisarea unui banner pe Internet.
Potrivit comunicatului, contractele pentru derularea campaniei au fost atribuite, prin licitatie deschisa, firmei SC Danimated Studio SRL pentru servicii de creatie si productie, in valoare de 96.033 lei cu TVA inclus (circa 25.000 de euro), respectiv firmei SC Imager – The Image Creator SRL pentru servicii de publicitate, in valoare de 1.489.166,99 lei cu TVA inclus (aproximativ 390.000 de euro).
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Tot ce trebuie să știi despre RODIE, fructul-minune cu multiple beneficii...
Sursa: garbo.ro
-
INTERVIU EXCLUSIV: Cravata Galbenă, filmul prin care Serge Celebidachi aduce...
Sursa: kudika.ro