"Investitia pentru implementarea si dezvoltarea noilor canale de promovare a fost cuprinsa intre 100.000-500.000 euro. Pe termen scurt veniturile generate de aceste servicii noi vor fi mici, dar cred ca dupa un an de zile vom incepe sa obtinem profit", a declarat senior director Online and Internet Services, Vodafone Romania, Stephanie Jackson, citat de NewsIn.
Noile canale de promovare lansate de Vodafone Romania sunt Push MMS, bannere in Vodafone live!, notificari pentru utilizatorii cartelei Vodafone si serviciile sponsorizate "Suna-ma!" si "Transfera credit". Portofoliul AdPlus include de asemenea, canale de promovare in categoriile Internet prin vodafone.ro si youthsms.ro si Direst Mailing prin inserturile in factura.
Potrivit reprezentantilor Vodafone, lansarea acestor servicii reprezinta doar un nou segment de activitate si nu transformarea companiei intr-un "vanzator" de publicitate.
Despre autor:
Citeste articolul integral in Wall-Street
Sursa: Wall-Street
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Tot ce trebuie să știi despre RODIE, fructul-minune cu multiple beneficii...
Sursa: garbo.ro
-
INTERVIU EXCLUSIV: Cravata Galbenă, filmul prin care Serge Celebidachi aduce...
Sursa: kudika.ro