YouTube va folosi un sistem de publicitate prin licitatie, potrivit caruia videoclipurile si spoturile platite vor fi promovate alaturi de rezultatele obtinute prin motorul de cautare al website-ului, dupa modelul initiat de Google, a anuntat Los Angeles Times

YouTube va incerca, prin acest sistem, sa intreaca succesul inregistrat de Google, prima companie care a scos profituri uriase prin motorul sau de cautare pe internet.

Noul program se va numi YouTube Sponsored Videos si va da posibilitatea agentiilor de publicitate sa creeze spoturi si sa le posteze prin acest sistem.

Serviciul ce va fi oferit de YouTube este facut dupa modelul Google AdWords. In urma acestui proiect, YouTube estimeaza o dublare a veniturile sale, urmand sa ajunga la 400 de milioane de dolari.

YouTube a fost creat in februarie 2005 de trei fosti angajati ai companiei PayPal, cu sloganul "Broadcast Yourself". Platforma foloseste tehnologia video Adobe Flash pentru a oferi o mare varietate de produse media, precum filme, videoclipuri, emisiuni TV, scurtmetraje originale si inregistrari facute de amatori.

In luna martie a acestui an, estimarile cu privire la costurile rezultate din rata de trasfer s-au ridicat la aproximativ un milion de dolari pe zi.

In aprilie, numarul de videoclipuri accesate a fost de 83,4 milioane, iar numarul de canale de utilizator era de 3,75 de milioane.


Despre autor:


Abonează-te pe

Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.