Cu toate ca in mediul economic putem vorbi deja de efecte negative vizibile ale crizei financiare internationale, in peisajul presei online de business actualul context economic nu genereaza deocamdata “victime”, ci dimpotriva impulsioneaza audientele principalelor site-uri de profil.

Cotidianul de business Wall-Street, editat de publisherul InternetCorp., a inregistrat, in luna octombrie 2008, cel mai mare numar de vizitatori unici-637.796-in crestere cu 39,6% fata de luna septembrie (456.869 vizitatori unici), potrivit datelor furnizate de Studiul de Audienta si Trafic Internet (SATI).

In plus, publicatia www.wall-street.ro a avut in octombrie 3.056.298 afisari, respectiv 1.241.575 vizite.

“Aceasta crestere a audientei s-a regasit, intr-o mai mica masura, la nivelul intregii piete de online business publishing din Romania, iar in cazul Wall-Street consideram ca explicatia rezida in primul rand in politica echipei editoriale, care a decis sa isi asume comunicarea si explicarea acestui fenomen de amploare, care a inceput sa afecteze si Romania si este departe de final”, declara Mihai Seceleanu, director general InternetCorp.


Despre autor:

Wall-Street

Citeste articolul integral in Wall-Street

Sursa: Wall-Street


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.