Cea mai mare companie din Romania, Petrom, inoveaza comunicarea cu angajatii sai. Revista interna a Petrom, Impact, sarbatoreste 1 an de aparitie
Revista si-a propus, de la bun inceput, sa acorde o importanta deosebita continutului si sa ofere cititorilor sai un produs publicistic de o calitate foarte buna.

Conceptul grafic si editorial a fost creat de catre agentia de comunicare Re:ply anul trecut, in urma castigarii licitatiei organizate de Petrom. Toate numerele aparute pana acum sunt realizate de catre Re:ply impreuna cu Petrom, si coordonate de catre serviciul de Comunicare Interna al Petrom.

„Prin intermediul Impact, am vrut sa le oferim colegilor nostri o imagine realista a companiei si industriei in care lucreaza si sa le intarim sentimentul ca apartin unei echipe foarte puternice. Ceea ce credem ca am si reusit, fiindca revista este perceputa ca o sursa credibila de informare si ca o platforma deschisa, care incurajeaza schimbul de idei intre toti angajatii Petrom”, declara Ilinca Macri, Head of Internal Communications..

Acum un an, intr-un studiu facut de client, angajatii Petrom spuneau ca nu vor o revista cu un format greu de manevrat, cu un limbaj roz si in care rareori apare vreun sondor. Azi angajatii au o revista pe care o pot citi si pe scara autobuzului, in care colegii restructurati dau interviuri si in care sefii cei mari vorbesc daca au ceva important de spus. Sper si cred ca sansele ca Impact sa ajunga in pachetul cu hartie reciclabila s-au redus spre zero. Cu onestitate si curaj clientul si agentia mai au inca multe subiecte fierbinti de abordat, din viata celei mai mari companii din Romania”, declara Cristian Niculescu, Editor coordonator Re:ply pentru revista Impact.

Revistele pentru angajati sunt un instrument de comunicare interna care castiga tot mai mult teren in Romania. Ele ajuta angajatii sa-si inteleaga compania in toata complexitatea si diversitatea sa, de la strategia generala si serviciile pe care le ofera pana la filosofia sa de business si implicarea in proiecte menite sa schimbe in bine viata comunitatii. In acelasi timp, revista interna ajuta membrii echipei sa se cunoasca mai bine si sa actioneze ca o echipa care merge in aceeasi directie si are aceleasi scopuri.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.