Premiul de la Internetics se adauga celui obtinut la Webstock pentru campanii pe bloguri.
Campania a beneficiat de o componenta online unica: prima campanie de “test drive blogging” din Romania. Generatia4 este campania care a deschis un drum nou, cel al advertising-ului interactiv.
Bloggerii implicati in campania Generatia A4 au generat peste 100 de articole, care la randul lor au generat peste 500 de comentarii. Campania a inregistrat peste 20 de articole relevante online si alte cateva zeci reflectate in principal prin site-urile de bloggeri.
Au aparut articole inclusiv in Moldova si pe blog-urile internationale ale bloggerilor romani. Toate articolele au fost publicate si in site-ul campaniei
Campania a inregistrat de asemenea peste 100 de solictari de drive test.
Din echipa care a implementat campania Generatia A4 au facut parte: din partea Cohn&Jansen WWW - Carmen Simion (Manager Cohn&Jansen WWW), Victor Buta (Online Director), Alex Borsan (Online Manager), Ionut Popescu (Art Director), Radu Constantinescu (Copywriter). Din partea Porsche Romania: Mihai Halmagianu (Director Marca Audi) si Tatiana Stroescu (Marketing & Communication Manager Audi).
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Femeia care rescrie felul în care copiii învață să vorbească
Sursa: start-up.ro
-
Răzvan Ghenu, Arggo: Ne confruntăm cu din ce în ce mai multe atacuri cibernetice
Sursa: retail.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în funcție de zodie în săptămâna 29 aprilie - 5 mai
Sursa: garbo.ro
-
Cum se înțelege Alex Velea cu băieții săi: O bag pe nevastă-mea la înaintare...
Sursa: kudika.ro
-
Tranziția verde în regiune
Sursa: futurebanking.ro
-
Vremea rea nu ne părăsește încă: ANM a emis o avertizare meteo de ploi și...
Sursa: wall-street.ro