Criza financiara va avea efecte imediate si asupra industriei de publicitate online, mai ales in Marea Britanie, scrie International Herald Tribune.

“Publisher-ii au devenit in ultima perioada mult mai flexibili intrucat incearca sa atraga bugete cat mai mari in context de criza”, a declarat Nigel Morris, CEO al agentiei de publicitate digitala, Isobar.

Pana de curand, atragerea de de publicitate in online nu reprezenta o provocare. Cu cresteri de 30%, toti jucatorii - de la start-up-uri din web 2.0 pana la gigantii din offline - incercau sa prinda o felie din piata online. O parte a analistilor au declarat ca publicitatea online ar putea fi imuna la efectele crizei globale, deoarece Internetul a inceput sa atraga bugetele de publicitate din ziare, televiziune si radio.

Potrivit analistilor, publicitatea online a primit o lovitura grea din cauza declinului economic. Cheltuielile au crescut in continuare, dar avansul a incetinit brusc, in piete importante precum Statele Unite si Marea Britanie.

Ceea ce se intampla in piata de publicitate online este in mod clar efectul declinului economic. Avem o perspectiva intunecata comparativ cu ceea ce am dobandit in ultimii an”, a declarat Ian Maude, analist la Enders Analysis.

Mai multe detalii despre efectele crizei mondiale asupra industriei de publicitate online gasiti aici.


Despre autor:

Wall-Street

Citeste articolul integral in Wall-Street

Sursa: Wall-Street


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.