.jpg)
Campania pentru adidas a castigat titlul de “cea mai buna idee” la premiile China Effie, precum si 4 trofee de argint la Great Wall Awards.
„Creativitatea exceptionala poate inspira oamenii la un nivel foarte personal. Participantii la Jocurile Olimpice din acest an au fost profund impresionati de felul in care aceasta campanie a captat o parte din sufletul Chinei. Campania este departe de a fi una statica, ea este o forma de miscare”,
Premiile obtinute la China Effies si Great Wall Awards vin ca o confirmare a succesului acestei campanii, dupa alte premii obtinute in festivaluri precum ADFEST, Media SPIKES, One Show sau Clio. Campania a adus in acest an si primul Gold Lion al Chinei la Cannes. Toate aceste premii la un loc au transformat campania adidas pentru Jocurile Olimpice in campania chineza cu cele mai multe premii internationale.
.jpg)
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Tot ce trebuie să știi despre RODIE, fructul-minune cu multiple beneficii...
Sursa: garbo.ro
-
INTERVIU EXCLUSIV: Cravata Galbenă, filmul prin care Serge Celebidachi aduce...
Sursa: kudika.ro