De obicei, la sfarsitul anului (sarbatorile de iarna) si primavara, spatiile de publicitate sunt suprasaturate la televiziunile mari.
Altfel spus, reclamele depasesc timpii legali, mai cu seama in prime-time (orele 19.00 – 24.00). Se produce asa-numitul efect de clutter – aglomerarea spoturilor in calupurile publicitare – care conduce la o „sufocare” a telespectatorilor si la scaderea audientelor. Volumul de publicitate pe care televiziunile il pot difuza pe parcursul unei ore este reglementat de Legea audiovizualului: 12 minute pentru statiile comerciale si 8 minute pentru cele publice.
In intervalul 1 septembrie – 20 octombrie 2008, putine posturi TV au depasit limitele prevazute de lege. In prime time, Pro TV (102,2%), Antena 1 (102,4%) si Kanal D (109,6%) au avut cele mai mari „incarcari” cu reclame dintre posturile importante.
Toamna 2007 a fost ravasita de reclame
Nu mai putin de 16 posturi TV au depasit timpii legali (din cele 38 de statii existente atunci).
Despre autor:
Sursa: Adevarul
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Tot ce trebuie să știi despre RODIE, fructul-minune cu multiple beneficii...
Sursa: garbo.ro
-
INTERVIU EXCLUSIV: Cravata Galbenă, filmul prin care Serge Celebidachi aduce...
Sursa: kudika.ro