De obicei, la sfarsitul anului (sarbatorile de iarna) si primavara, spatiile de publicitate sunt suprasaturate la televiziunile mari.
Altfel spus, reclamele depasesc timpii legali, mai cu seama in prime-time (orele 19.00 – 24.00). Se produce asa-numitul efect de clutter – aglomerarea spoturilor in calupurile publicitare – care conduce la o „sufocare” a telespectatorilor si la scaderea audientelor. Volumul de publicitate pe care televiziunile il pot difuza pe parcursul unei ore este reglementat de Legea audiovizualului: 12 minute pentru statiile comerciale si 8 minute pentru cele publice.
In intervalul 1 septembrie – 20 octombrie 2008, putine posturi TV au depasit limitele prevazute de lege. In prime time, Pro TV (102,2%), Antena 1 (102,4%) si Kanal D (109,6%) au avut cele mai mari „incarcari” cu reclame dintre posturile importante.
Toamna 2007 a fost ravasita de reclame
Nu mai putin de 16 posturi TV au depasit timpii legali (din cele 38 de statii existente atunci).
Despre autor:
Sursa: Adevarul
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Răzvan Ghenu, Arggo: Ne confruntăm cu din ce în ce mai multe atacuri cibernetice
Sursa: retail.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în funcție de zodie în săptămâna 29 aprilie - 5 mai
Sursa: garbo.ro
-
🎦 Smart Products, afacerea care caută mereu cele mai noi tehnologii în lume
Sursa: start-up.ro
-
Lucian Prună preia conducerea Mogo România
Sursa: futurebanking.ro
-
Restaurant vegan trece la meniu cu carne: Dieta vegană nu o să salveze planeta
Sursa: wall-street.ro
-
Violeta Bănică, adevărul despre iubitul mamei sale. Cum se înțelege...
Sursa: kudika.ro