In ceea ce priveste download-ul, 43,26% din "teava" e dedicata browsingului, 22,31% traficului p2p, 15,70 media gasite pe internet si 4,40% grupurilor pasionate de stiri.
Upload-ul, pe de de alta parte, amintesc cei de la TorrentFreak, arata ca mai mult de 61,08% din bitii pe care-i trimitem altora constituie trafic in retele peer-to-peer. In timp ce browsing-ul monopolizeaza doar 17,11% si serviciile VoIP doar 5,38%.
Toate aceste cifre, de patru ori mai mari decat in urma cu 4 ani, cand activitatea pe BitTorrent ocupa 35% din ocupatiile noastre online, arata un consum media din ce in ce mai crescut, ceea ce nu poate sa duca decat la urmatorul pas al comunicarii: cea centrata pe obiecte preluate din media si impartasite cu darnicie, gratis.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Tot ce trebuie să știi despre RODIE, fructul-minune cu multiple beneficii...
Sursa: garbo.ro
-
INTERVIU EXCLUSIV: Cravata Galbenă, filmul prin care Serge Celebidachi aduce...
Sursa: kudika.ro