Adrian Sarbu a castigat pariul cu "noul Teo", transferul lui Catalin Maruta de la TVR dovedindu-se a fi o miscare inspirata. Cu o audienta medie pe emisiune de 308.000 telespectatori, succesul "Happy Hour" se traduce prin incasari mari de publicitate.
In noua luni, dupa 206 de editii, emisiunea prezentata de Maruta "a adunat" din publicitate 5,2 milioane de euro si se afla pe primul loc in topul de pe paginademedia.ro.
Podiumul este completat de Andreea Esca (Stirile Pro Tv), cu un castig de 4,2 milioane de euro, si Gabriela Cristea (Nora pentru Mama), cu incasari din publicitate de 2,6 milioane de euro.
Calculul paginademedia a tinut cont de asa-numitele GRP-uri (puncte de audienta, in limbaj profesional), termen de referinta in vanzarea publicitatii TV. Perioada analizata este ianuarie-septembrie 2008. De mentionat ca din incasarile de publicitate se acopera si costurile emisiunii (onorariul vedetei si cheltuielile de productie). Audientele sunt pentru mediul urban.
Topul integral il gasiti aici.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Tot ce trebuie să știi despre RODIE, fructul-minune cu multiple beneficii...
Sursa: garbo.ro
-
INTERVIU EXCLUSIV: Cravata Galbenă, filmul prin care Serge Celebidachi aduce...
Sursa: kudika.ro