Postul TV Paprika, difuzat de patru ani, in Cehia, Ungaria si Slovacia, este urmarit in prezent in peste 3 milioane de gospodarii. In Romania, postul va putea fi urmarit momentan doar pe satelitul THOR.
”Chello Central Europe poarta de mult timp negocieri cu societatile de cablu in vederea difuzarii postului, insa momentan nu s-a incheiat niciun contract. Speram ca in scurt timp sa finalizam discutiile cu principalii operatori de cablu, dar si cu societati de cablu mici. Ne dorim o cat mai buna acoperire pentru TV Paprika”, a declarat, pentru Wall-Street, Gabriela Banzea, marketing manager TV Paprika.
Programele televiziunii se vor adresa in special femeilor cu varsta cuprinsa intre 18 si 49 de ani, un target extins fiind reprezentat de barbatii (18-49 ani) pasionati de gastronomie.
Despre autor:
Sursa: Wall-Street
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Tot ce trebuie să știi despre RODIE, fructul-minune cu multiple beneficii...
Sursa: garbo.ro
-
INTERVIU EXCLUSIV: Cravata Galbenă, filmul prin care Serge Celebidachi aduce...
Sursa: kudika.ro