Postul TV Paprika, difuzat de patru ani, in Cehia, Ungaria si Slovacia, este urmarit in prezent in peste 3 milioane de gospodarii. In Romania, postul va putea fi urmarit momentan doar pe satelitul THOR.
”Chello Central Europe poarta de mult timp negocieri cu societatile de cablu in vederea difuzarii postului, insa momentan nu s-a incheiat niciun contract. Speram ca in scurt timp sa finalizam discutiile cu principalii operatori de cablu, dar si cu societati de cablu mici. Ne dorim o cat mai buna acoperire pentru TV Paprika”, a declarat, pentru Wall-Street, Gabriela Banzea, marketing manager TV Paprika.
Programele televiziunii se vor adresa in special femeilor cu varsta cuprinsa intre 18 si 49 de ani, un target extins fiind reprezentat de barbatii (18-49 ani) pasionati de gastronomie.
Despre autor:
Sursa: Wall-Street
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Femeia care rescrie felul în care copiii învață să vorbească
Sursa: start-up.ro
-
Răzvan Ghenu, Arggo: Ne confruntăm cu din ce în ce mai multe atacuri cibernetice
Sursa: retail.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în funcție de zodie în săptămâna 29 aprilie - 5 mai
Sursa: garbo.ro
-
UniCredit va oferi carduri adaptate pentru nevăzători
Sursa: futurebanking.ro
-
Oracolul Îngerilor: Ce mesaj are Îngerul Păzitor pentru 26 aprilie 2024?
Sursa: kudika.ro
-
Pleci în Germania la Campionatul European de Fotbal? Ce sfaturi are un...
Sursa: wall-street.ro