Premiul este o recunoastere a contributiei eJobs in realizarea campaniei de imagine "E un job, nu o casnicie. Daca nu-ti place, cauta unul mai bun" derulata in toamna anului 2007.
Introdusa anul acesta pe lista premiilor festivalului, distinctia Golden Winged Nike a fost oferita pentru a recompensa si motiva clientii care au dat dovada de deschidere in fata creativitatii proiectelor propuse de agentiile lor de publicitate. "Cei mai buni clienti" au fost alesi dintre finalistii a 4 mari categorii: TV, Presa, Outdoor si Radio.
"Ne suprinde placut acest premiu, desi adevaratul merit este al echipei de la Leo. Tot ce am facut noi a fost sa aprobam niste idei creative geniale. Oricine in locul nostru ar fi facut la fel dar, sigur, acum ne bucuram ca am fost noi", a declarat Laura Chilom, HR Consultant eJobs.
Despre autor:
Citeste articolul integral in Wall-Street
Sursa: Wall-Street
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Tot ce trebuie să știi despre RODIE, fructul-minune cu multiple beneficii...
Sursa: garbo.ro
-
INTERVIU EXCLUSIV: Cravata Galbenă, filmul prin care Serge Celebidachi aduce...
Sursa: kudika.ro