Publicitatea romaneasca a adunat anul acesta 16 statuete “Nike” la festivalul din Slovenia, dintre care 10 Silver Drum, cinci Golden Drum si un Golden Drum Grand Prix. Mai mult decat atat, Saatchi & Saatchi Romania a ocupat pozitia a treia in topul celor mai bune agentii.

Vineri seara, la Grand Hotel Bernardin din Portoroz, a avut loc ceremonia de premiere a celor mai bune lucrari inscrise in categoriile TV, Press, Outdoor si Radio, categorii deschise doar pentru tarile din Noua Europa.

Agentia romaneasca Leo Burnett & Target a castigat doua premii Golden Drum cu lucrarea “Matrix”, realizata pentru Doncafe, si cu spotul “Nothing”, client eJobs (vezi spotul mai jos). Tot la categoria TV, au fost premiate cu Silver Drum agentiile Publicis – spotul “Headless” realizat pentru pufuletii Gusto, Grey Bucharest, cu lucrarea “Buy” pentru ClickNet, si Next Advertising, cu spotul “Feedabck is Fifty”, realizat pentru The Money Channel.

Grand Prix-ul categoriei TV a fost acordat agentiei cehe Kaspen, pentru spotul “Sharks” realizat pentru Maxxium Czech.

Detalii despre premiile la categoriile: Press, Outdoor si Radio gasiti aici.


Despre autor:

Wall-Street

Citeste articolul integral in Wall-Street

Sursa: Wall-Street


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.