Vineri seara, la Grand Hotel Bernardin din Portoroz, a avut loc ceremonia de premiere a celor mai bune lucrari inscrise in categoriile TV, Press, Outdoor si Radio, categorii deschise doar pentru tarile din Noua Europa.
Agentia romaneasca Leo Burnett & Target a castigat doua premii Golden Drum cu lucrarea “Matrix”, realizata pentru Doncafe, si cu spotul “Nothing”, client eJobs (vezi spotul mai jos). Tot la categoria TV, au fost premiate cu Silver Drum agentiile Publicis – spotul “Headless” realizat pentru pufuletii Gusto, Grey Bucharest, cu lucrarea “Buy” pentru ClickNet, si Next Advertising, cu spotul “Feedabck is Fifty”, realizat pentru The Money Channel.
Grand Prix-ul categoriei TV a fost acordat agentiei cehe Kaspen, pentru spotul “Sharks” realizat pentru Maxxium Czech.
Detalii despre premiile la categoriile: Press, Outdoor si Radio gasiti aici.
Despre autor:
Citeste articolul integral in Wall-Street
Sursa: Wall-Street
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
🎦 Smart Products, afacerea care caută mereu cele mai noi tehnologii în lume
Sursa: start-up.ro
-
Săptămâna filierelor de producători locali în Auchan: ce găsim la raft...
Sursa: retail.ro
-
Am obosit s-o iau mereu de la început
Sursa: kudika.ro
-
Ce spun nutriționiștii despre legumele și fructele cu pesticide: E mai rău...
Sursa: garbo.ro
-
Deficitul bugetar a urcat la 2,06% din PIB după primul trimestru
Sursa: futurebanking.ro
-
Mai multe hoteluri de pe litoralul bulgăresc ar putea rămâne închise din...
Sursa: wall-street.ro